Klantenservice
Transportservice
CycleCare ontzorgt. Daarom halen we je fiets op en brengen deze na reparatie weer terug. Dit doen we in samenwerking met Fietskoeriers.nl. Met een speciaal ontwikkelde en milieuvriendelijke fietstrailer komen we bij je langs om je fiets op te halen. Bij je thuis, op je werk of op een door jou gewenste locatie.
Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om je fiets zelf in onze werkplaats af te leveren. Voor het halen en brengen van je fiets rekenen we een bedrag van 15 euro (incl. BTW). Komt het jou beter uit dat we je fiets alleen halen of juist alleen terug brengen? Ook dat kan, je betaalt dan 7,50 euro per transport.
Betaling
Maak je gebruik van onze transportservice dan ontvang je van ons een sms met een betaalverzoek zodra je fiets gereed is. Via deze link kun je de factuur in je eigen vertrouwde bankomgeving betalen.
Aan deze transactie zijn geen extra kosten verbonden, je betaalt dus alleen het factuurbedrag dat je van ons hebt ontvangen. De factuur voor de reparatie wordt verstuurd naar het e-mailadres dat is gebruikt om je reparatie aan te melden.
Garantie
Vanzelfsprekend doen we er alles aan om reparaties zo nauwkeurig mogelijk uit te voeren en garanderen we je dat alle gebruikte onderdelen en accessoires van goede kwaliteit zijn. Mocht er binnen een periode van drie maanden na uitvoering van de opdracht toch een mankement van dezelfde aard optreden dan valt dat onder garantie.
Garantie op onderdelen
Op alle onderdelen en accessoires die je bij CycleCare aanschaft in combinatie met een reparatie en / of onderhoudsbeurt krijg je twee jaar garantie. Aangezien CycleCare geen online verkoop van onderdelen en accessoires kent, verzoeken we je om langs te komen in onze werkplaats met de originele factuur en het defecte onderdeel of accessoire. We zullen dan ter plaatse met een passende oplossing komen voor het probleem.
Garantie op reparatie en onderhoud
Er zijn een paar uitzonderingen waarin de garantie op reparaties en onderhoudt niet geldt. Hieronder valt slijtage aan banden en tandwielen, defecten als gevolg van een onjuiste montage van onderdelen en / of onderhoud dat niet volgens de fabrieksvoorschriften door jezelf is verricht. Deze garantie geldt ook niet wanneer je zelf materialen, onderdelen of accessoires hebt meegenomen om te worden gebruikt door CycleCare.
De garantie geldt ook niet als je bij het uitvoeren van werkzaamheden van CycleCare bepaalde methodes verlangt, die afwijken van de werkmethodes die CycleCare anders had willen volgen. De kosten van gebreken of ongeschiktheid van dit soort onderdelen, materialen, accessoires of werkmethodes kunnen dan niet op CycleCare worden verhaald. Ook als sprake is van het uitvoeren van een noodreparatie dan wordt hierop geen garantie gegeven.
Het uitgangspunt voor het kunnen naleven van garantie is dat we ook de kans krijgen om het probleem op te lossen. Indien een andere partij werkzaamheden heeft verricht aan de gerepareerde tweewieler, onderdelen of accessoires, dan kun je geen beroep op garantie doen vanwege deze werkzaamheden. De uitzondering die we hierop hanteren is dat er sprake is van een noodsituatie of als er een directe noodzaak tot herstel van de gerepareerde of onderhouden tweewieler is. Deze situatie moet zich dan wel voordoen op een locatie die niet in de buurt van onze werplaats ligt.
Mocht je na het uitvoeren van een reparatie binnen de garantietermijn een probleem ontdekken dan verzoeken we je dit zo snel mogelijk telefonisch of per e-mail aan ons kenbaar te maken.
Contact
CycleCare is telefonisch bereikbaar op 038 - 454 54 52 of via e-mail op klantenservice@cyclecare.nl
Raadpleeg onze contactpagina voor alle contactgegevens.